Tietoja tuesta ja huoltopalvelvusta
Puhelintuki
Puhelintuki on auki maanantaista - torstaihin kello 9–17.45 ja perjantaisin klo 9–17 (lounastauko klo 12–13). Tarjoamme ilmaista asennustukea asentajille ja tukisopimuksia loppukäyttäjille (tuotteidemme käyttäjille).
Vaihtoyksikkö
Ota yhteyttä tukeen ja tilaa tilalle uusi yksikkö. Jos otat meihin yhteyttä ennen klo 14.00, laite lähetetään samana päivänä. Tämä tarkoittaa, että sinulla on vaihtoyksikkö yleensä seuraavana päivänä, näin vältät pitkät keskeytykset. Laskutamme perushinnan palvelun hinnaston mukaan.
Jos rikkoutunut yksikkö palautetaan 14 päivän kuluessa, vaihtohinnan ero hyvitetään perushinnasta. Takuutapauksessa laskua hyvitetään.
Voit myös tilata vaihtoyksikön huoltotilauksen kautta, jonka löydät Omat sivut -osiosta kirjautumisen yhteydessä.
Esimerkiksi luonnonilmiöistä auheutuvat vauriot, joka johtaaa tuotteen rikkoutumiseen, ei hyvitetä.
Rikkinäisen yksikön palautuksessa tulee olla mukana huoltolähete, mikä tuli vaihtoyksikön kanssa. Kuvaile yksityiskohtaisesti syy hajoamiseen jotta vianetsintä helpottuisi.
Huolto
Lähetä tuote huoltoomme korjattavaksi. Veloitamme korjauksen voimassa olevan palveluhinnaston mukaan. Täytetty huoltolomake on oltava tuotteen mukana. Lataa lomake media-arkistosta.
Ota yhteys tukeen
Täyttämällä alla olevan lomakkeen rekisteröimme ja käsittelemme henkilötietojasi.
Lisätietoja siitä, kuinka käsittelemme henkilökohtaisia tietojasi, on tietosuojakäytännössä.