Tietoja tuesta ja huoltopalvelvusta

Puhelintuki

Vastaamme kysymyksiisi maanantaista - torstaihin kello 8–16 ja perjantaisin klo 8–16 (lounastauko klo 12–13). Tarjoamme ilmaista asennustukea asentajille ja tukisopimuksia loppukäyttäjille (tuotteidemme käyttäjille).

Kaikki kellonajat Ruotsin aikoja.

Vaihtotuote

Ota yhteyttä tukeen ja tilaa tilalle uusi yksikkö. Jos otat meihin yhteyttä ennen klo 14.00, laite lähetetään samana päivänä. Tämä tarkoittaa, että sinulla on vaihtoyksikkö yleensä seuraavana päivänä, näin vältät pitkät keskeytykset. Laskutamme perushinnan palvelun hinnaston mukaan. Jos rikkoutunut yksikkö palautetaan 14 päivän kuluessa, ero hyvitetään vaihtohinnalla ja perushinnalla. Takuun tapauksessa laskua hyvitetään.


Voit myös tilata vaihtoyksikön huoltotilauksen kautta, jonka löydät Omat sivut -osiosta kirjautumisen yhteydessä.

Esimerkiksi ukkosen aiheuttamista vaurioista, joka johtaaa tuotteen rikkoutumiseen, ei hyvitetä. 

Rikkinäisen yksikön palautuksessa tulee olla mukana huoltolähete, mikä tuli vaihtoyksikön kanssa. Kuvaile yksityiskohtaisesti syy hajoamiseen jotta vianetsintä helpottuisi.


Korjaus 

Lähetä tuote huolto-osastoomme korjattavaksi. Korjattu tuote lähetetään takaisin sinulle. Veloitamme korjauksen voimassa olevan palvelun hinnaston mukaan. Täytetty huoltolomake on oltava tuotteen mukana. Lataa lomake media-arkistosta.


Ota yhteys tukeen

Täyttämällä alla olevan lomakkeen rekisteröimme ja käsittelemme henkilötietojasi.

Lisätietoja siitä, kuinka käsittelemme henkilökohtaisia tietojasi, on tietosuojakäytännössä.